mandag den 7. maj 2012

Forårsfornemmelser !!!

2 kommentarer:

  1. Hvad er den af hr, Saxild?
    Vil du nu også være landest bedste i farver? Du skal såmænd nok slippe afsted med det, sådan som det ser ud indtil videre. Det er direkte smukt, romantisk og teknisk formfuldendt. Jeg elsker den flotte bokeh, og farverne som helt igennem matcher hverandre.

    Gudfader hvor er det flot.
    Skam dig :)

    Ps: Du skal lige være opmærksom på at man ikke kan kommentere bare ved hjælp af navn og webadresse.

    SvarSlet
  2. Takker for kommentar Kim !!! Ja man skal jo prøve noget nyt eller måske får billederne bare farver imens motiverne er de samme. Glæder mig at jeg har været heldig med farverne. Billedet er taget med Kodak Portra 400 Iso farvenegativfilm. Farvenegativ er ikke altid nemt at skanne ind i ordentlige farver. Med dias er det meget nemmere at ramme de rigtige farver. Det ender ofte med stik eller bare døde farver.

    Jeg har anskaffet mig en 180mm og den giver en dejlig bokeh. De fleste af mine billeder bliver pt. taget med dette objektiv. Man kan virkelig isolere sine motiver, men man lurer måske også lidt. Man er jo ganske ubemærket og på relativt stor afstand af sine motiver. Det er noget helt andet med 24mm :o))

    Jeg har forsøgt at rette på hvem der kan give kommentar og håber at det virker nu.

    Hilsen fra Morten

    SvarSlet